FANDOM

KARAKTER
Avery Carrington
"Nothing çökertiyor gayrimenkul fiyatları daha çabuk iyi ol' moda çete savaşı. Cept 'belki bir afet gibi bir incil veba ya da bir şey, ama fazla ileri gidiyor olabilir bu durumda."
―Avery Carrington

"Avery Carrington"' bir karakter oldu Grand Theft Auto serisi kim ana karakteri olarak görünür Grand Theft Auto: Vice City (1986) ve küçük bir antagonist Grand Theft Auto: Liberty City Stories (1998). Bir billboard, Avery Carrington de görünür Grand Theft Auto: San Andreas (1992) belirtilen ve Grand Theft Auto: Vice City Stories web.

Avery Carrington sahibi Shady Acres reklam şirketi ve onun üzerinde duyulabilir içinde oyun radyo. O da şirket ile yer almış ve Avery İnşaat, bir gayrimenkul geliştirme şirketi çalışma Blueberry, Kırmızı İlçesi, San Andreas. Avery oldu aşırı bir kapitalist, mülkiyet patron merkezli emlak kralı Vice City. Avery dile getirdi tarafından Burt Reynolds, gibi filmlerde rol aldı "The Longest Yard", "Kurtuluş" ve belki de en meşhuru "Smokey and the Bandit" üçlemesi.

BiografiEdit

1986'ya kadar yaşamıEdit

Avery Carrington doğdu ve büyüdü ve Texas a taşınır Vice City, oluş, bir noktada, başarılı bir emlak ve gayrimenkul patronu mogul hevesi kullanmak için herhangi bir taktik (dahil çete savaşı, kundaklama, sindirme, yıkan cinayet ve rakipler binalar. Avery etkilenmiş ve babası himayesine alır, Donald Loveçıkarak kendi bilgi, hangi Aşk daha sonra use kendi avantaj.

1986Edit

1986 o olduğunu finansman bina yapımına Başkan Noktası biridir ve sosyal Vice City elite, katılıyor Albay Juan Cortez' taraf. Carrington, ancak sorunlarla karşı karşıyadır Spand Express şirket, reddeden kendi topraklarını satmak için, daha ilerlemiş ve gelişmiş şantiye karşısında kendisine aittir. Ken Rosenberg, avukat tanıtır Carrington Tommy Vercetti, kim yardımcı olur Spand Express neden riot yok ve üç Spand Express vanlar. Carrington, Vercetti ile etkilendim yeteneği, daha sonra hires onu cinayet reddeden bir adam bazı arazi satmak için Carrington ve yapısal zayıflamaya karşısında bulunan bir inşaatta kendisine aittir. Carrington ile devam ediyor sormadan önce onun iş Vercetti için yine yardım, ona sahip bu kez create bir çete savaşı arasındaki Kübalılar ve Haitililer sipariş emlak fiyatları aşağı çekmek için, verir ve daha sonra Vercetti tavsiye nasıl suç imparatorluğu kurmak onun takiben şehir death uyuşturucu baron Ricardo Diaz.

Tüm GTA Vice City de onun görevleri dışında "Demolition Man" gerektiren oyuncu için elbiselerini değiştirmek zorunda.

1986-1998Edit

Dosya:AveryConstruction-GTASA-advert.jpg

Avery Carrington devamı işini genişletmek, bir pano üzerinde görünen Las Venturas, San Andreas 1992.

ÖlümEdit

AveryCarrington-GTALCS

Avery yılında ölümünden önce Grand Theft Auto: Liberty City Stories. 1998

Avery devam ediyor eserinde ve 1998 uçağını Francis Uluslararası Havaalanı ile görüşmek üzere Kolombiyalı Kartel görüşmek üzere geliştirmeyi planlamaktadır. Fort Staunton alanını Staunton Adası, Liberty City. Carrington himayesindeki eski, Donald Love, onun yakında duyar işe iade ve Toni Cipriani kill Carrington yaptığı gayrimenkul edinme planları, Panlantic Corporation kim 'elde etmek için her şeyi yapmak prime gayrimenkul'. Toni Cipriani daha sonra çaldı Carrington vücut için Aşk, yemek yiyen onun üzerinde vücut Liberty City uçuş mesafesinde.

VCPD Suç Ağaç RecordEdit

  • Texan emlak ve gayrimenkul patronu geliştirici.
  • Konuşmak için sever, babasının hakkında. Eski güzel günleri.
  • Aşırı Kapitalist.
  • Şüpheli herhangi bir şey yapmaktan işlemek emlak fiyatları ve arsa değeri dahil olmak üzere, ancak bunlarla sınırlı olmamak kundaklama, isyan, rüşvet, tehdit, cinayet.
  • Her zaman kovboy şapkası giyer.
  • İnanılan dahil çeşitli gelişmeler ve gecekondu-gümrükleme programları.
  • Bilinen misafir Cortez.
  • Kullanır Ken Rosenberg için hukuki danışmanlık - olası zayıf halka?
  • Saç sahte olmasından şüphelenilen.

TriviaEdit

GalleryEdit

Also on FANDOM

Random Wiki