FANDOM

KARAKTER
Jolene Cranley-Evans
200px-Ghost of mount gordo-GTAV
Görüldüğü Oyunlar: Grand Theft Auto V
Tam Adı: Jolene Cranley-Evans
Durum: Öldü
Cinsiyet:
Doğum Tarihi: 1956
Ölüm Tarihi: 1978 (22 Yaşında)
Irk: Flag of the United States
Aile: Jock Cranley (Eski Kocası)
Jeb Evans (Babası)
Annesi (Adı Bilinmiyor)

Jolene Cranley-Evans, kocasının öldürdüğü Jock Cranley'in Grand Theft Auto V'de vefat eden eşidir. Mount Gordoda ölmüştür.

Genel Bakış Edit

CinayetEdit

1978 yılında, Jolene ve kocası El Gordo Deniz Fenerine bakan uçurumların tarafından yürüyordu. Çiftin evlilik sorunları olduğu bilinmektedir. Jock, Blaine County'dan bir dublör olma hayalleri ile ayrılmak ister. Sonra ailesine bakmak ve konuk evinin idaresinden dolayı kaldı.Yürüyüş sırasında Jock, Jolene'i uçurumdan aşağı iterek onu öldürdü. Polis Jolene'in kazayla düştüğü sonucuna vardı ve Jock bedelsiz serbest bırakıldı.

BulunmasıEdit

Ruhu, gece 23:00-00:00 arasında Mount Gordo üstünde görülür. Oyuncu ona yaklaştığında kaybolur.(Keskin nişancı tüfeği dürbünüyle görülebilir). Yüzü taşlaşmış, ağzını açmış bir görünüme sahiptir. Çok hafif dairesel hareketlerle sallanır. Üzerinde gezindiği kayanın üzerinde kanla "Jock" yazılıdır. Easter Egg olarak bulunur. Oyunun yeni nesil versiyonunda ruhuna silahla ateş edildiğinde kaybolmadan daha yakınına gidilebilir ancak 1.50 metre yakınına gidildiğinde yine kaybolur, ancak oyuncu nişan alırken güçlü nişan moduna geçtiğinde hayaletin tam yanına gidebilir, gittiğinde hayalet biraz sallanır ve kaybolur.

Gerçek Bağlantı Edit

Bu efsanenin Midwestern Birleşik devletleri içerisinde bir olayla ilgili olduğuna inanılıyor.Masal içinde ismi açıklanamayan bir kız ve arkadaşı yürürken bıçaklar.Farklı şekilde hikaye biter.Bağlantılı bir olaydır. Olay Mount Gordonda ölen kızın olayı ile çok benzer.

Diğer Bilgiler Edit

  • Hayalet bir oyun modeli değil, sadece görünür ve kaybolur kodlu bir doku.
  • Jolene Cranley-Evans herhangi bir Grand Theft Auto oyununda görülen tek hayalettir.

Galeri Edit

Video Edit

Jolene Cranley-Evans
GTA 5 - Easter Egg - Mount Gordo'nun Hayaleti04:31

GTA 5 - Easter Egg - Mount Gordo'nun Hayaleti

Önemli Not: Videonun Sahibi Site Yöneticileri Değildir.

Also on FANDOM

Random Wiki